67

منگنی کی انگوٹھی ہمیشہ چوتھی انگلی میں ہی کیوں پہنی جاتی

کراچی(ملت آن لائن)مشرق اور مغرب کا کلچر، رہن سہن، لباس، زبان سب کچھ ایک دوسرے سے مختلف ہونے کے باوجود بہت ساری چیزیں ایک جیسی بھی ہیں جن میں سے ایک ہاتھ کی چوتھی انگلی میں منگنی کی انگوٹھی پہننا ہے۔

مشرق ہو یا مغرب، تمام لڑکیاں جب کسی کے ساتھ رشتے میں بندھتی ہیں تو اس کے نام کی انگوٹھی ہمیشہ چوتھی انگلی میں پہنتی ہیں، لیکن منگنی کی انگوٹھی صرف چوتھی انگلی میں ہی کیوں پہنی جاتی ہے؟ اس کے پیچھے بڑی دلچسپ وجہ ہے۔

چائنیز نظریات کے مطابق ہاتھ میں موجود تمام انگلیاں آپ کی زندگی اور زندگی سے جڑے رشتوں کو ظاہر کرتی ہیں، جیسے انگوٹھے سے مراد آپ کے والدین ہوتے ہیں، شہادت کی انگلی آپ کے بہن بھائیوں کو، درمیانی انگلی آپ کی شخصیت کو ظاہر کرتی ہے اور چھوٹی انگلی کا مطلب آپ کے بچے ہوتے ہیں۔ جب کہ ہاتھ میں موجود چوتھی انگلی آپ کے جیون ساتھی یا پارٹنر کو ظاہر کرتی ہے، یہاں ایک چھوٹے سے لیکن دلچسپ ٹیسٹ کے بارے میں بتایا جارہا ہے، اس ٹیسٹ کے بعد آپ کو یقین ہوجائے گا کہ چوتھی انگلی کا تعلق کس طرح آپ کے جیون ساتھی سے ہوتا ہے۔

سب سے پہلے اپنے دونوں ہاتھوں کی درمیانی انگلیوں کو موڑ کر آپس میں ملالیں۔ اب باقی تمام انگلیاں اپنی اصلی حالت میں آپس میں ملائیں، اب سب سے پہلے اپنے دونوں انگوٹھوں کوالگ کرکے واپس ملائیں۔ دونوں انگوٹھے بہ آسانی الگ ہوکر واپس جڑ جائیں گے۔ اس کا مطلب ہے آپ کے والدین ہمیشہ آپ کے ساتھ نہیں رہیں گے اور ایک نہ ایک دن آپ کو چھوڑ کر چلے جائیں گے۔

اب دونوں ہاتھوں کی شہادت کی انگلیوں کو آپس میں ملائیں اور پھرالگ کریں یہ دونوں انگلیاں بھی الگ ہوکر آسانی سے واپس جڑ جائیں گی۔ اس کا مطلب ہے آپ کے بہن بھائی بھی ہمیشہ آپ کے ساتھ نہیں رہیں گےاور اپنی زندگیوں میں مگن ہو جائیں گے۔

اب چھوٹی انگلیوں کو الگ کریں اور آپس میں ملائیں، یہ انگلیاں آپ کے بچوں کو ظاہر کرتی ہیں اور اس کا مطلب ہے کہ بڑے ہوکر آپ کے بچے بھی آپ کو چھوڑ کر چلےجائیں گے۔

اب باری ہے چوتھی انگلی کی، اوپر دیا گیا عمل ان انگلیوں کے ساتھ بھی کریں، تاہم کوشش کے باوجود آپ ان دونوں انگلیوں کو الگ نہیں کر سکیں گے، ہاتھ کی چوتھی انگلی آپ کے جیون ساتھی کو ظاہر کرتی ہے اور آپ کا پارٹنر ہمیشہ آپ کا ساتھ نبھاتا ہے اور زندگی کی مشکلات میں کبھی آپ کا ساتھ نہیں چھوڑتا اسی لیے منگنی کی انگوٹھی ہمیشہ ہاتھ کی چوتھی انگلی میں پہنی جاتی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email